lijdt je vermageringsplan bij de weight watchers schade als je door ziekte een aantal dagen je propoints niet gegeten hebt?

Zoals ik ook in mijn vorige vraag zei, ben ik gestart met het systeem weight watchers. Momenteel nog "op mezelf", maar in de lente - als ik er met mijn fiets makkelijker geraak zonder sneeuw en ijzel - wil ik ook echt naar de bijeenkomsten als extra steuntje.
Nu heeft mn dochter berekend dat ik 26 propoints mag eten plus 49 extra, maar ik ben een aantal dagen geveld geweest door een serieuze griep en kreeg toen bijna helemaal niks naar binnen. Natuurlijk, ik lag ook de hele dag in mijn bed dus zal ook niet veel verbruikt hebben.
Je MOET echter om te vermageren die 26 propoints opeten dus ik vraag me af of ik nu gewoon terug mag "aanzetten" met die 26 punten plus week-extra of iets speciaals moet doen.

11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Als je ziek bent, moet je herstellen.
Dus gewoon veel kippensoep en dergelijke, en genoeg slapen om weer beter te worden.
Niet zo druk maken om die punten, eerst herstellen en dan gewoon weer volgen zoals normaal.

Het beste antwoord

Als je echt met dat systeem wil afvallen, mag je maar die 26. Punten. Dus ook niet extra extra eten om op krachten te komen.
Die extra punten zijn bedoeld om het afvallen te vertragen, dus je langer in het programma te houden.
Maar let meer op wat er in de producten zit en dan vooral het koolhydraten gehalte. Volkoren producten zit vaak ongemerkt veel koolhydraten in maar hebben weinig punten.
Gebruik je gezonde verstand en sport lekker.